top of page

Liviu Ion

Employer Branding&University Relations GRR GM @ Renault Group

În timp ce părinții lui l-au crescut, cărțile l-au modelat.
Citeste (carti, reviste, internet), asculta (oamenii, muzica), priveste (natura, film, teatru, opera, tablouri), învața (de la toate si de la toti).
Este compus din munca, educație, cultură, civilizatie, călătorie și alte valori asimilate din sursele mentionate.

Liviu Ion are o experienta de :
• 12 ani de carieră diplomatică internațională - la Ministerul Afacerilor Externe al României, la Consiliul Europei la Strasbourg și Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare la București,
• 12 ani de comunicare, din care 7 ca director executiv de comunicare la Automobile Dacia,
• 8 ani de cercetare de piata, ca director al Customer & Market Intelligence Center al Grupului Renault Romania
• 5 ani de Employer Branding & relatii cu sfera educatiei, ca General Manager in cadrul HR Renault Group Romania

Liviu Ion a fost desemnat cel mai bun Director de Comunicare în 2008, titlu oferit de Asociația Presei Automobile din România (APAR).

În 2001 și 2002 a susținut prelegeri despre Sociologia politică a organizațiilor internaționale și strategiile de comunicare ale organizațiilor internaționale la Facultatea de Științe Politice, Școala Națională de Studii și Administrare Politică, București.
A mai sustinut prelegeri si in fata studenților de la Facultatea de Sociologie din Bucuresti.

Absolvent al Facultatii de Comert, ASE, Bucuresti, in 1988, Liviu Ion a obtinut in 1995 o Diplôme d'Etudes Approfondies (master) in stiinte politice la Institutul de Stiinte Politice din cadrul Universitatii Robert Schuman, din Strasbourg, Franta.
El este doctor in relatii economice internationale al ASE Bucuresti din 1996.

A publicat articole precum “Reforma de catifea: relatiile dintre Romania si Consiliul Europei,” in Sfera Politicii, iulie 1993.

Liviu Ion
bottom of page